zondag 17 februari 2013

Betoverende Megan Fee

Megan Fee is een ontzettend schattig klein meisje geboren op 10 januari van dit jaar... Ze komt slapend binnen en houdt dit bijna de hele fotoshoot door vol. Ze is klein poppetje, maar wel met een grote blaas!! Deze kleine dame heeft namelijk het record Wildplassen verbroken vandaag. Papa's en mama's vragen vaak aan mij; ik vind blote foto's zo leuk maar ze kan dan wel plassen.... zo ook deze papa en mama.... ik antwoord dan altijd standaard met de opmerking; Ja, dat doen baby's, gevolgd door; het record staat op vier keer plassen in een shoot dus doe je best (gericht naar de baby). En Megan dacht vandaag... oke, dat moet lukken. Haar luier was 1 seconde af en daar was al gelijk plas nummer 1 en dat herhaalde zich nog 4 keer, waardoor het record nu dus op 5 staat! Ik heb Megan nog een oorkonde beloofd! haha.... Het zal moeilijk worden om dit record te verbreken denk ik. Maar alle gekheid op een stokje, Megan was gewoon zo lief en schattig en slaperig dat we haar telkens weer slapend op een andere manier neer konden leggen, ze vond het allemaal prima. Wat een heerlijk kind. Mama vind de dromerige "vintage" foto's het mooist en daar werken we dan ook naartoe. En tja, als je tweede naam Fee is, dan mag er best wat elfenstof op je foto toch??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten