donderdag 28 februari 2013

Fotoshoot Feestje Lianne

Lianne is een lief rustig meisje uit Hoogvliet. Ze heeft twee vrienden en nog een stel vriendinnen meegenomen vandaag voor haar fotoshoot feestje. Een van de jongens en een van de meisjes wilden liever niet op de foto en dat kan natuurlijk. Dat is nooit een probleem, het is een feestje voor iedereen en als je dan niet wilt dan hoef je niet. Maarrrrrr..... toch is iedereen op de foto gegaan. Als je maar rustig blijft en niet te veel pusht dan komt het vaak goed. Het is geweldig wanneer zo'n meisje dan tegen je zegt, mag ik dan straks ook op de foto... heerlijk! Dat is waar ik voor werk. Niemand hoeft ontevreden te zijn over zich zelf of bang te zijn om fouten te maken, iedereen is wie die is en dat is wat telt! En Lianne is een prachtige jonge dame, die nu al droomt over haar "trouwdag", zo graag zou ze een keer bruidsmeisje zijn. En daarom koos ze vandaag voor een spectaculaire mooie outfit met mijn eigen originele bruidssluier in haar haar... Prachtig is ze. En haar vrienden en vriendinnen weten allemaal iets moois te vinden en maken ook hun dromen voor vandaag waar. De jongens op een stoere manier en de meisjes ook allemaal op hun eigen manier... Het was geweldig met jullie kids!

2 opmerkingen:

  1. Danique vond het erg spannend allemaal maar uiteindelijk was het een groit succes. Mede dankij de, zoals ze het zelf zei, lieve mevrouw.
    Ik heb nu drie fotos gezien. Zijn er meer of is dat het? Ze zijn erg leuk geworden.
    Dank je wel.

    Mama van Danique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo mama van Danique, ik vond haar een schatje die gewoon wat tijd nodig had... maar ik wordt helemaal verlegen van haar complimenten.
      Er zijn nog heel veel meer foto's gemaakt, ook per kind, maar deze foto's komen pas over drie weken. Dan krijgen jullie een wachtwoord van de moeder van Lianne en daarmee kun je alles bekijken...

      Groetjes Monique

      Verwijderen