maandag 14 mei 2012

Moederdag met Liv

Kleine baby Liv, wat een schatje is dat. Prachtige lange haartjes, waar je natuurlijk als moeder weer helemaal niks mee kan, want het piekt alle kanten uit. Maar het is zoooo leuk dat ze haartjes heeft en dan ook nog zo ontzettend veel, dat is toch een extra cadeautje... En met een mooie bloem in het haar of een haarbandje ziet het er al snel heel schattig uit. Nu zie ik ineens dat ik per toeval twee foto's heb gekozen waarop je haar weelderige haardos niet eens zo goed, maar de foto's waren zo schattig dat ik toch deze twee wil plaatsen. Het contrast is zo groot, op de ene foto zie je stoere Liv met het rieten hoedje in het rieten mandje en op de andere foto ligt in een overdadig roze kleed met roze kleertjes en een roze mutsje een echt meisje te zijn. En toch kan ik niet kiezen welke van de twee leuker is, ze zijn gewoon allebei te schattig! En zo zitten er nog veel meer schattige foto's in deze serie... Wat een heerlijke moederdagochtend was dit.... daarna nog even mijn eigen moeder en schoonmoeder verrast!

2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijk kindje, precies d'r vader.
    Afz. D'r vader

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lieve en stoere heeft ze vast van haar moeder.
    Afzender: haar moeder
    Hahaha
    Wat een superfoto's. Kan nket wachten op de rest.

    BeantwoordenVerwijderen