zaterdag 19 mei 2012

Damjan

Kleine Damjan is op 8 maart geboren, hij verraste zijn papa en mama door 15 dagen te vroeg te komen. Maar oh wat was hij welkom! Een prachtig klein mannetje van maar 45 cm en bijna 6 pond. Intussen is hij zo'n 5 kilo, dus hij doet het prima. De eerste drie kwartier van de fotoshoot heeft meneertje lekker van zijn flesje genoten, want hij had honger... en goed ook. 1 flesje was niet genoeg, hij wilde meer en omdat het een speciale dag is vandaag heeft hij dat ook gekregen. Daarna was Damjan zeer tevreden en heeft het prima gedaan, al was hij het niet altijd met mij eens. Vooral in het begin keek hij mij aan met een blik van; wie ben jij en wat ben je van plan! Later kwam dat goed, hij mocht in zijn blote niksie bij papa en mama op de handen liggen, want dat geeft zo'n mooi plaatje. Toen hij net lag zei ik tegen hem, goed richten he, gaan we papa nat maken... (papa had mij niet verstaan, hij komt van oorsprong uit Bosnie en ik sprak daarbij ook vrij zacht, dus....). Maar Damjan had mij prima verstaan en nog geen minuut later had papa natte handen! Zo grappig... Ik heb weer erg genoten van het zoveelste kleine wondertje en ik hoop dat er nog heeeeel veeel naar mijn studio gaan komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten