zondag 20 mei 2012

Marsha, Carlo en Gijs

Marsha ken ik vanuit de verloskundigen praktijk Prins Capelle die reclame maakt voor mijn studio, zij werkt daar als verloskundige en is nu zelf in verwachting van haar tweede kindje. Haar zoon Gijs is er helemaal klaar voor en wil het liefste meteen beginnen, dus begin ik met hem. Hij poseert met gitaar en hoed en gaat er helemaal in op. Even later laat hij weten dat hij toch ook graag met zijn vader en moeder samen op de foto wil, heerlijk zo'n kind met eigen initiatief. Ze weten al dat Gijs een zusje gaat krijgen, dus mag er roze op de foto... We maken leuke fotoseries en Gijs wordt daar volop in betrokken. Gijs en ik kruipen nog even de kleedkamer in en zoeken een superstoere outfit, waardoor hij als echte stoere superster op de foto kan. Hij voelt zich helemaal super en dat is te zien. Deze foto heb ik dan ook gekozen voor op deze blog. Hij is echt een wereldster als je hem zo ziet staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten