zaterdag 5 mei 2012

Familie van Roon

Kitty, haar man en haar twee kindjes Tessa en Jasper zijn vanochtend bij mij in studio geweest. Ze had ook haar ouders meegenomen, zij hebben de fotoshoot eigenlijk cadeau gekregen. Het doel is om een mooie foto te maken van het zestal. We hebben hard gewerkt en best veel van de kleine kindjes gevraagd.... maar het is dan ook wel gelukt. De foto van het zestal is een willekeurige keuze. De sprookjesfoto van Tessa en Jasper is zorgvuldig samengesteld. Tessa en Jasper zijn afzonderlijk gefotografeerd met de kruiwagen. Daarna heb ik de foto in elkaar geplakt. Toen ik de foto zag vond ik eigenlijk dat er wel een natuurlijke achtergrond bij paste, dus ging ik op zoek naar een geschikte foto, dat is een foto van de ijsberenrots in Blijdorp geworden (Achter Jasper zit een IJsbeer!!, gelukkig zie je hem niet meer...). Nog even de magische touch eroverheen dan krijg je een sprookjesachtig sfeerjte... You love it or you hate it... geen idee of Kitty en haar man hiervan houden, maar ik dacht ik doe eens een gooi. Ik had gewoon even zin om mijn cursus photoshop in de praktijk te brengen. Tessa en Jasper deden het trouwens hartstikke goed en er zijn hele leuke foto's gemaakt. Want deze foto zonder alle poespas is eigenlijk al heel leuk van zichzelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten