dinsdag 29 mei 2012

Claudia zwanger van een tweeling

Vorige week maakte Claudia een afspraak bij mij voor een zwangerschapsreportage. Ze had mijn adres van een collega gekregen die ook bij mij geweest is. Na een zoektocht op het internet naar een fotograaf in de buurt zag ze al snel door de bomen het bos niet meer en dan is het altijd fijn als iemand al ervaring heeft met een fotograaf. Voor mij is het dan altijd erg prettig om te horen dat mensen mij aanprijzen! Dank je, Rebecca! Claudia kwam met haar vader en moeder naar de studio, ze heeft er heel bewust en zelfverzekerd voor gekozen om alleen moeder te worden, zonder partner. En ik weet nu al dat haar dat prima zal lukken, ze is heel relaxed en weet wat ze wil. Haar ouders zijn haar steun en toeverlaat en wat voor elke toekomstige moeder geldt is dat je ouders juist tijdens een zwangerschap wel heel belangrijk zijn. Zij weten hoe het werkt, ten slotte! En wat nu dubbel leuk is, is dat Claudia zwanger is van een tweeling en dan ook nog van een jongen en een meisje!! Wat wil je nog meer... Daar moest natuurlijk tijdens de fotoshoot aandacht aan geschonken worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten