maandag 7 mei 2012

Coole Fender

De ouders van Fender (Tamara en Gilbert) wilden graag een aparte naam voor hun zoon, een naam die je niet zo vaak hoort. Zo kwamen ze op Fender, voor de kenners onder ons is dit ook het gitaar-merk. Nu hebben de ouders niet speciaal iets met gitaren of dit merk, maar ze vonden de naam gewoon mooi en stoer overkomen en zeker niet alledaags. En wat past de naam Fender goed bij dit mannetje, hij heeft nu al een hele stoere look, een echte knul is het. Nu wilde het toeval dat hij een echte Fender gitaar kon lenen van iemand en ja, als de fotograaf je dan vraagt om accessoires mee te nemen met een persoonlijk tintje dan is echte Fender gitaar natuurlijk wel helemaal super! Nu leek het even te mislukken, want ik wilde eigenlijk Fender en 'zijn' gitaar met een zwarte achtergrond op de foto zetten, maar kleine Fender was er een beetje klaar mee en wilde alleen nog maar met papa kroelen. Dus heb ik besloten de gitaar even los te fotograferen, zodat ik achteraf kon kijken of ik hem er op de een of andere manier bij kon photoshoppen. En wat wil het toeval, baby Fender ligt op een van zijn foto's met zijn armen in de exact goede houding om een gitaar 'vast' te houden en dan heeft hij ook nog eens een Elvis-smile op zijn gezicht, nou dan ben je klaar toch?

1 opmerking:

  1. Tamara, Gilbert en Fender9 mei 2012 om 12:53

    Hallo Monique,

    Wat een leuke blog! En wat een leuke foto's!!
    Kunnen niet wachten om de rest te zien.
    Bedankt voor de leuke shoot,..Fender voelde zich volgens mij erg op z'n gemak in de studio.

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen