donderdag 31 mei 2012

Een leuk vaderdagcadeautje

Het zal maar bijna vaderdag zijn en het zal je dan maar gebeuren dat je dan pas net vader bent geworden. Dat staat een aanstaande papa uit Rhoon te wachten. Zijn vriendin is bijna uitgerekend en kwam gisteren bij mij in de studio voor een mooie zwangerschapsreportage. Ze had allerlei leuke accessoires meegenomen, waaronder twee badeendjes. De eendjes gebruik ik vaker en dan meestal op de wijze zoals op de foto met de witte achtergrond. Nu waren we aan het fotograferen met een zwarte achtergrond en ik had de lamp achter het model gezet, dat doe ik wel vaker. Maar nu had ik bedacht dat het wel leuk zou zijn om er ook nog een eendje op te zetten zodat het silhouet van het eendje zou meedoen in de foto. Wat ik niet van te voren had bedacht is dat het licht van de lamp door het eendje heen zou schijnen. Blij verrast was ik... want zeg nou zelf, het is toch schattig!

1 opmerking: