zondag 20 mei 2012

Fotoshoot Feestje Fay

Vandaag kwam Fay naar de studio voor haar feestje. En wat is dat ontzettend spannend als je pas 7 jaar oud bent. Maar het enthousiasme van kleine meisjes is zo heerlijk! Ze vinden alles mooi en leuk en gezellig, soms gebeurd het ook even dat het toch iets te spannend is. Maar ook dat probeer ik dan op te lossen en vandaag is dat meer dan gelukt, want echt alle meisjes waren zo mooi en staan ook zo mooi en professioneel als echte topmodellen op foto. Fay had 6 vriendinnen bij zich om dit feestje mee te delen en wat een geluk, want de moeder van Fay is kapster en creƫert dus de mooiste kapsels bij de meiden. Bij de een werd het opgestoken, de ander kreeg krullers ingedraaid. Ik hield me bezig met de make-up van de kleintjes, wat vooral uit heel veel roze en heeeeel veel glitter bestond. Veel meisjes hadden nog nooit eerder mascara op gehad en zaten het allemaal muisstil te ondergaan, zo schattig! Zoals altijd beloof ik de meisjes een mooie groepsfoto op mijn blog en vandaag heb ik voor dit prachtige plaatje gekozen, wat een mooie meiden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten