donderdag 10 mei 2012

Fotoshoot Feestje Mignon

Gisteren heeft Mignon haar feestje bij mij gevierd in de studio. Ze waren razend enthousiast en verrast over de nieuwe make-up studio. De spiegels, de make-up, de kleding het maakte behoorlijk indruk. Maar deze dames hadden het helemaal uitgedacht en dus bleef de meeste kleding aan de rekken hangen. Tijdens de eerste ronde waren ze allemaal in het roze met wit gekleed en omdat ik dat zo ontzettend leuk vond hebben we bij wijze van uitzondering ook in de eerste ronde even een groepsfoto gemaakt. Daarna de glamourronde, de tassen gingen open en in een mum van tijd waren de meiden omgekleed. De oma van Mignon hielp met de haren mooi maken en Mignon's moeder heeft wat geholpen met de make-up, want de meiden waren wel heel bescheiden en waren klaar na een klein beetje mascara. Maar daar heeft de moeder van Mignon verandering in aangebracht zodat ze als echte glamourgirls op de foto konden! Tijdens de derde ronde werden mijn kledingrekken wel geplunderd en verschenen er de meest bizarre combinaties... we hebben er erg om gelachen, wat ook precies de bedoeling was overigens! De meiden waren ook dol op mijn twee honden die gisteren mee mochten naar de studio, dus ook zij hadden de dag van hun leven. De roze-witte foto verschijnt binnenkort prominent op mijn website, want die kleurt zo leuk bij mijn logo... haha!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten