woensdag 2 mei 2012

Keano

Vorige week was er al een Keano in mijn studio, hij was drie jaar. Vandaag was Keano van 1,5 jaar in mijn studio voor een fotoreportage. Dat is best toevallig. En het zal wel aan de naam liggen, want dit was ook zo'n leuk mannetje. Heerlijk speels en super gezellig! Hij was helemaal dol op mijn zachte bankje. Hij bleef maar rollen en ploffen op de bank. Maar wat ik echt heel bijzonder vind aan Keano is dat hij helemaal zelf bellen kon blazen. Hij is pas 1 jaar!! En dan is blazen op zich al moeilijk, maar dan ook nog gericht door het ringetje blazen dat is echt knap. Zijn oma had het hele weekend met hem geoefend en met resultaat. En vandaag hebben we dat mooie moment ook nog vast weten te leggen op de foto.

1 opmerking:

  1. smelt wat zijn ze toch mooi geworden, kan niet wachten tot dat ik de volgende foto's te zien krijg maar deze zijn al geweldig !!!

    BeantwoordenVerwijderen