dinsdag 26 september 2017

Newborn reportage Daley

Vandaag was er weer zo'n schattige kleine baby in mijn studio. Een heel klein mooi mannetje met donkere haartjes en donkere kraaloogjes. Een echt kroel ventje, want hij vond het heerlijk om bij papa of mama te zijn. Ik heb hem een paar keer vastgehouden en dan kon hij zo door het spleetje van zijn linkeroog kijken alsof hij zeggen wilde, hé jou ken ik nog niet. Hij fronste ook steeds een beetje naar mij. Ik moest er erg om lachen.

Maar dit kleine mannetje deed het wel hartstikke goed, hij sliep toen hij binnenkwam en na de fles weer. De laatste foto vind ik daarom zo leuk. Kleine slaapkop ligt daar lekker te chillen met zijn hand op zijn buikje die hij net extra uitzet omdat hij aan het geeuwen is. Zo schattig!

Op de tweede foto ligt hij op een kleedje wat oma voor hem gemaakt heeft, net als het gehaakte vliegtuigje trouwens. Dat is toch te schattig. Dit zijn herinneringen voor het leven. Heerlijk als je daar als fotograaf aan bij kunt dragen.

https://www.in2pictures.nl/c-3873747/newborn-fotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten