maandag 11 september 2017

Bruiloft Arjan en Jacqueline

Wat heeft Feyenoord te maken met Arjan en Jacqueline en hun trouwdag??? Nou van alles...

Al jaren zijn ze samen en dolgelukkig. Ze hebben twee prachtige zoons, maar er is een ding wat ze niet allemaal hetzelfde hebben en dat is de achternaam. Jacqueline wilde al langer trouwen, maar Arjan wist het steeds toch wel wat uit te stellen. Al een paar keer was er door hem geroepen; "schat, als Feyenoord kampioen wordt dan trouw ik met je!".

Tja, u voelt hem al he.... dat is een spannend voetbalseizoen geweest voor Arjan en Jacqueline en dan niet alleen omdat ze beide heel graag Feyenoord kampioen wilden zien worden, maar zeker vanwege het logische gevolg van die actie. En ja hoor, Arjan heeft woord gehouden en afgelopen zaterdag was het al zover. De huwelijksdag van dit leuke spontane stel. En dag vol humor en vrolijkheid.

Jacqueline fotografeert zelf ook en daarom is het voor mij extra bijzonder dat ik degene ben die hun fotoreportage mag verzorgen. Een paar jaar geleden kwam ze bij mij voor een privé workshop, nog voordat ik officieel begon met workshops verzorgen. En nu timmert ze zelf lekker aan de weg als fotograaf. Super leuk natuurlijk.

Het weer was wel een beetje tricky zaterdag. Er stond voor de ochtend veel regen op de planning, maar omdat de dag rond 12 uur pas echt zou beginnen, maakte ik mij daar niet zo veel zorgen over. In een stralend zonnetje kwam Arjan aanrijden in de knalgroene Volkswagen bus met zijn jongens. Maar toen we wegreden richting de Maasvlakte hingen er toch wel hele donkere wolken in de lucht! In de verte leek het wel op te klaren en de wolken dreven van ons af, dus dat was goed. En gelukkig kwam het ook goed. Met een prachtige Hollandse wolkenlucht op de achtergrond konden we heerlijke plaatjes schieten, de donkere wolken verdwenen en het werd heerlijk. Na de Maasvlakte zijn we nog naar Brielle gereden voor een paar mooie foto's bij de stadsmuur en poort.

Na zo'n twee uur fotograferen waren de jongens het wel een beetje zat. En dus mochten ze van mij even lekker gek doen! En dat niet alleen de jongens gekke bekken kunnen trekken dat bewijzen hun papa en mama wel op de laatste foto! En toch houd ik er van!!!! Haha... sorry, Jacqueline, maar die moest even...

https://www.in2pictures.nl/c-3380397/bruidsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/ 

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten