vrijdag 8 september 2017

Combi deel 1 Stephan en Mylaine

Afgelopen woensdag heb ik nog een zwangerschap mogen fotograferen, midden in onze mega drukke openingsweek! De winkel naast onze studio is namelijk meer dan verdubbeld in grootte en dat was even een klus om zo maar te zeggen. Daarom had ik de agenda voor deze week dicht gezet voor fotoshoots, maar deze fotoshoot stond al gepland en mocht daarom gewoon doorgaan.

En het was niet zomaar een zwangerschapsshoot, maar voor mij een speciale omdat ik twee jaar geleden ook hun bruiloft mocht fotograferen.

Dat is zo geweldig leuk, om mensen op deze manier terug te zien komen voor nieuwe foto's van een nieuwe leuke gebeurtenis in hun leven. En nog leuker is het natuurlijk dat ik ze na de geboorte van hun kleintje weer terug zal zien. Dan mag ik hun kleine wondertje fotograferen, super super leuk echt!

Lieve Stephan en Mylaine van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap en ik kan niet wachten om het straks nog eens dunnetjes over te doen maar dan met de kleine spruit erbij.

https://www.in2pictures.nl/c-3873444/combi-zwanger-newbornfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/





Geen opmerkingen:

Een reactie posten