dinsdag 26 september 2017

Groepsreportage kleinkinderen

Afgelopen zaterdag sloot ik de dag af met een challenge. Zes kleinkinderen tussen de 1 en 9 jaar hebben Truus en Gerard, wat een rijkdom zeg. Allemaal blonde koppies, 4 kinderen met lichte ogen en twee met donkere ogen.
Dat moet toch wel heerlijk voelen als je het geluk hebt dat je samen mag genieten van zoveel kleinkinderen. Ik begrijp dan ook zeker dat je als opa en oma voor je trouwdag het liefst een mooie foto van deze kinderen zou willen hebben. Maar dat is toch iets makkelijker gezegd dan gedaan.

De kleinste wandelt op haar gemak de hele studio door, de jongens zijn lekker aan het spelen en stoeien en de oudste twee meiden proberen dan nog wel alles in het gareel te houden, maar vergeten daardoor soms even te kijken op het moment dat de kleintjes dat dan weer wel doen. Kortom een challenge dus. Maar gelukkig kan ik photoshoppen. Dus degenen die in de ene foto de ogen dicht had kon ik knippen uit een andere foto en zo is het toch een enorm leuke serie geworden.

We hebben sowieso heel leuk spelletjes gespeeld en de mama's deden er ondertussen alles aan om lachjes te toveren bij de kinderen en dat is zeker gelukt. We hebben een trein gemaakt, we hebben gezwommen, we hebben gerend en het is bijna in alle situaties nog gelukt ook om een mooie foto te schieten, dus ik denk wel dat ik een opa en oma en waarschijnlijk ook de papa's en mama's heel blij heb gemaakt.

https://www.in2pictures.nl/c-3873876/gezinsfotografie/

https://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten