vrijdag 15 april 2016

Tea time met Laurie en Isabel


Als zelfs mijn klanten elkaar gaan herkennen van de foto's op Facebook dan kom je best vaak. Zo is dat het geval met Imelda en Jeroen, of liever gezegd hun schattige dochtertjes Isabel en Laurie.

Er wordt eigenlijk geen verjaardag overgeslagen en dan tussendoor... ja er is altijd wel een aanleiding te bedenken voor een leuke nieuwe foto. Het leuke met Imelda is (en zo heb ik nog een paar klanten) dat ze zelf iets leuks ziet en dan denkt dat wil ik ook... ze regelt dan alle accessoires, we kiezen er een leuke achtergrond bij. Zij kleed de kindjes mooi aan, haartjes netjes en dan hoef ik eigenlijk alleen nog maar foto's te maken.

Dit bijzondere (best wel grote) project had ze gezien en schoorvoetend vroeg ze mij, kan en mag dat? Tuurlijk mag dat, als je zelf de accessoires regelt, want deze items heb ik niet in mijn collectie. Zo gezegd zo gedaan. Het tafeltje werd via marktplaats geregeld, er kwam een tas vol accessoires mee en de cadeautjes waren al ingepakt. Het theeservies is geleend en de donuts zijn hagelvers opgehaald in de markthal. Zo ontstond dus vandaag een heel goed voorbereide en echt geweldige mini-fotoshoot die vooral in het teken van Laurie stond, want zij wordt 3 jaar!
Als de dag van gisteren fotografeerde ik haar nog als kleine pasgeboren baby en nu is ze alweer zo groot.

Lieve Laurie, wat deed je het allemaal weer op je eigen bijzondere en bescheiden wijze vandaag. Zo lief ben je. Die donuts en cakejes dat was wel een schot in de roos, die at je bijna helemaal op. En ook Isabel vond ze heerlijk, wat een geluk dat zusje jarig is. 

Als je dit als werk mag doen dan ben je echt heel gelukkig hoor... geloof mij!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten