vrijdag 22 april 2016

Cakesmash Ray

Vanmiddag had ik weer zo'n super schattige en originele cakesmash fotoshoot! Het thema?? Jake en de nooitgedacht piraten.... zo'n schattig klein piraatje heb je nog nooit gezien, dat beloof ik jullie!

De foto's worden voor de uitnodiging gebruikt en kan ik dus nog niet delen. Maar op 22 mei is hij jarig en dan zal ik jullie dit super leuke ventje laten zien.

Voor nu moeten jullie het doen met een stukje van het decor.

====================================

Ohhhh... ik hoor net dat ik de foto's toch al mag delen!!
Komt ie hoor... check deze coole dude van bijna 1 jaar.

He nailed his first photoshoot like a boss

Tenminste, zijn eerste fotoshoot bij mij dan.
Hij kan stoer kijken, super lief zijn en wat vinden jullie van zijn litteken en zijn tattoos? Dat is toch gewoon te leuk. Echt he... ik vind dit zo leuk.

http://www.in2pictures.nl/?p=cake_smash_fotoshoot/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/


Geen opmerkingen:

Een reactie posten