dinsdag 5 april 2016

Groepsreportage voor opa en oma Haak

Opa en oma Haak zijn afgelopen zondag in het zonnetje gezet door hun dochters. Dochter Judith ken ik al langer, aangezien ik haar gezin al een aantal keer heb mogen fotograferen. Zij heeft drie geweldige dochters (Lisa, Iris en Tessa) en een lieve man.

Van kleine Tessa heb ik zo'n leuke serie foto's waarin je haar steeds een beetje ziet groeien, echt te leuk, dus die heb ik even aan het voorproefje toegevoegd.

Haar andere dochter heeft een lieve zoon genaamd Melvin en een hele gezellige vriend. Melvin was super zaterdag, hij deed geweldig fijn mee, had eigen ideeën en wilde helpen als het eventjes niet helemaal lukte met Tessa. Toppertje!

We hebben een enorme serie geschoten, maar voor dit voorproefje heb ik gekozen voor een groepsfoto op de zwarte achtergrond, de groeifoto van Tessa en een foto van alle kleinkinderen van Kees en Janneke, wat een rijkdom!

http://www.in2pictures.nl/?p=groepsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten