donderdag 28 april 2016

Shay 4 jaar

Vanmiddag was Shay weer terug. Ieder jaar rond deze tijd mag ik Shay fotograferen, al vanaf dat hij een baby was. Nu is hij inmiddels 4 jaar geworden en zijn we dikke vriendjes. Na een kwartiertje fotograferen stond hij met zijn armpjes wijd vlak voor mij. Ik twijfelde even aan wat hij bedoelde. Ik spreidde ook mijn armen, net als hij en toen kreeg ik de beste knuffel ooit. Wat een super lief mannetje zeg. Had ik ooit al gezegd dat ik de beste, leukste en gezelligste baan van de wereld heb?? Haha... ik val in herhaling.

Shay ging vorig jaar al als piraat op de foto en vandaag had hij weer een piratenpak mee genomen en zelfs een heel piratenschip, waar we samen mee gespeeld hebben. Maar ik beloofde zijn mama om een speciale piratenfoto te maken en dat is gelukt. Ik photoshopte Shay in een bestaande foto, checkte het licht vooraf zodat het zou kloppen en zo lukte het om deze compositie te maken. Wat is ie leuk geworden. Tot volgend jaar Shay!!

Dikke kus van mij.

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten