zaterdag 30 april 2016

Combireportage deel 1 - Stephanie en Esmée

Vorig jaar nog fotografeerde ik de bruiloft van Mike, Stephanie en hun dochtertje Esmée. En dit jaar mag ik haar tweede zwangerschap fotograferen. Hoe leuk en bijzonder is dat! 
Over een poosje komen ze ook nog terug met hun gezinnetje van 4. Dan zullen we allemaal weten of er een jongen of een meisje in Stephanie's buik zat. Maar voor Esmée maakt dat helemaal niets uit want ze is nu al dol op de baby. Ze deed zo geweldig lekker mee. Nog voordat ik iets voor elkaar probeerde te krijgen had zij al precies datgene gedaan wat ik van plan was.

Mama Stephanie heeft nog wel even getwijfeld of ze wel een zwangerschapsreportage wilde, maar op de valreep heeft haar lieve man Mike de knoop doorgehakt. Hij bezorgde haar een wel heel leuk moederdag cadeautje. Een beetje vervroegd dat wel, maar heel veel langer kon er ook niet gewacht worden. Zo'n mooi cadeau vraagt ook om een lieve mama quote, hoe vinden jullie de foto's geworden?? Ik ben er wel aardig verliefd op... maar misschien ben ik bevooroordeeld.

Lieve Stephanie en Mike, ik wens jullie alle geluk van de wereld met jullie meisje en de nieuwe baby. En wat ontzettend leuk dat ik jullie straks nog een keertje mag fotograferen, maar dan met z'n vieren.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten