woensdag 2 september 2015

Cakesmash Lieke

Lieke wordt over een poosje 1 jaar en haar papa en mama willen graag een leuke uitnodiging voor haar eerste verjaardag. Daarom maakten ze een afspraak bij mij voor een cakesmash fotoshoot.
Weer legde ik uit dat de meeste kindjes niet echt meppen in de taart en weer werd het tegendeel bewezen.

Ik ga verder nog niet veel meer verklappen en de foto's blijven nog even geheim, maar deze teaser mocht ik wel alvast plaatsen!

http://www.in2pictures.nl/?p=cake_smash_fotoshoot/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures


Vervolgbericht:

De cakesmash fotoshoot van Lieke was er weer eentje voor in de boeken. Een poosje geleden was ze hier in de studio en nu zijn de uitnodigingen inmiddels verzonden, dus mogen de foto's online.

Ik legde uit dat het eigenlijk niet zo vaak gebeurd dat kindjes de cake echt smashen en dat ze de taart ook meestal niet zo heel erg lekker vinden. Maar Lieke dacht daar anders over. In no time was de taart aan 1 kant volledig geplet en eten... dat deed ze rechtstreeks vanuit de taart. Niks geen vingertje dopen en aflikken, gewoon de taart pakken en happen maar! Het is dat ie te zwaar was om op te tillen, anders had ze dat ook nog gedaan.

Kortom mevrouwtje wist er wel raad mee! Daarnaast trok ze ook nog eens de meest briljante gezichten. Deze cakesmash gaat de boeken in als: GESLAAGD!!!

Fijne verjaardag Lieke!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten