woensdag 30 september 2015

Kiki en Lola

Gistermiddag heb ik sinds mijn ziekenhuisbezoek weer de eerste grote fotoshoot gedaan in de studio. Het was dan ook super fijn dat ik deze fotoshoot mocht doen met Yuri en Marloes en hun prachtige dochters Kiki en Lola. Yuri heeft mij overal mee geholpen zodat ik niet hoefde te tillen, geweldig!

Kiki is volleerd fotomodel en ook gisteren deed ze het weer fantastisch, maar er is concurrentie want haar kleine zusje Lola is net zo fotogeniek. Ze lacht wat af, is super vrolijk en geeft geen kik. Is ze moe, dan gaat ze slapen, het maakt haar niet uit waar ze dan is of ligt.

Het leuke is dat we de foto die ik van Kiki maakte toen ze 6 maanden was, nu ook met Lola hebben gemaakt (we hebben hem trouwens ook gemaakt met nichtje Rosalie!). Super leuk hoe ontzettend ze op elkaar lijken, maar door de vergelijking zie je ook de verschillen heel goed.
Van Kiki op de schommel heb ik enorm genoten, maar zeker ook van de interactie tussen deze twee zusjes... Lola mocht bij Kiki op haar buik liggen en ze zei er zelfs bij; "Ze mag ook op me spugen hoor mama, dat geeft niet" (Lola geeft namelijk regelmatig haar melk terug). Dat is toch te schattig.
De foto die ik gekozen heb is een foto die mama Marloes meenam als voorbeeld van Pinterest (een verzamelwebsite voor leuke dingen, waaronder foto-ideeën). Ik zei gelijk, tja, dat is echt zo'n momentje en momentjes ontstaan spontaan en zijn vaak niet na te doen. Maar ja.... we hebben het hier wel over Kiki en Lola en dus deden ze dit geheel spontaan met een klein beetje uitleg gewoon na! Het is weer fantastisch...

Kiki en Lola, I love you!!

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures










Geen opmerkingen:

Een reactie posten