zaterdag 12 september 2015

Fotoshoot Feestje Setiesha

Vanmiddag had ik weer eens een fotoshoot feestje, dat was zomaar weer de eerste na de zomervakantie. Er kwamen 5 Indiase schonen mijn studio inlopen, met stuk voor stuk prachtige zwarte lange haren die al in de krul waren gedraaid. Al vrij snel vertelden zij mij dat ze allemaal prachtige Indiase kleding mee hadden genomen en daar werd ik toch wel erg blij van.

Omdat we tijd bespaarden met de haren doen (dat was al gedaan) konden we iets meer tijd besteden aan de fotoshoot. Ik koos daarom bij wijze van grote uitzondering voor een zwarte achtergrond voor de eerste ronde in hun prachtige Ghaghna en Salwar. De glimmers op de kleding en de kleuren komen op een zwarte achtergrond extra mooi uit.

Daarna hebben we uiteraard ook nog een "glamour" ronde gedaan... tja, eigenlijk bijna overbodig want meer glamourous dan die eerste ronde ging het niet worden, maar toch. Nu mochten ze zelf een jurk kiezen uit hun eigen tas of uit mijn kast. En als laatste sloten we af met een rondje lekker los!

Meiden ik vond jullie fantastisch!! Heel erg bedankt dat ik zulke mooie foto's van jullie heb mogen schieten en Setiesha wil jij mij nog even laten weten welke groepsfoto jij straks graag wilt uitdelen aub.

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten