woensdag 18 maart 2015

Kinderreportage van Faye

Vorig jaar januari mocht ik baby Faye thuis fotograferen. Haar tante Cynthia die heeft toen op dat moment mijn Facebook pagina geliked waardoor ze plotseling beloont werd omdat ze de 1000e was die op de "vind ik leuk" knop van mijn pagina klikte. Ze won hiermee een cadeaubon ter waarde van 125 euro en vandaag was de dag om deze te verzilveren. Inmiddels zitten we op bijna 1800 likes, dus we zijn alweer op weg naar een nieuw hoogtepunt!

Ze nam daarvoor haar zus en haar kleine nichtje Faye mee. Met ruim 1 jaar is Faye wel echt een hele slimme dame... ze praat heel goed, ze spreekt de naam van haar tante ook echt in lettergrepen uit Cyn-thi-a, zo schattig. Ze praat mij ook steeds na en noemt zichzelf meisje. Ze lacht en is vrolijk en we hebben dan ook in hele korte tijd een hele mooie en veelzijdige reportage geschoten.

Mama houdt van de zachte tinten in sommige van mijn foto's dus daar hebben we goed naar gekeken, maar ook zwart wit wordt gewaardeerd. Ik kon niet kiezen en dus koos ik er vier, omdat ik de vierde niet weg kon laten. De zwart-wit foto vond ik zo schattig. Ze kroop steeds helemaal in mijn lens tijdens het foto maken en hier was ze weer onderweg.

Cynthia, Bianca en Faye veel plezier met de voorproefjes...

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten