vrijdag 13 maart 2015

Combireportage deel 1 - Sanne-Sander en Sophie

Vanmiddag mocht ik de zwangerschapsreportage van Sanne en Sander fotograferen. Drie en een half jaar geleden heb ik ook een zwangerschapsreportage van hen mogen maken. En toen hun dochtertje Sophie geboren werd heb ik ook haar op de kiek mogen zetten. Nu was Sophie dus al best groot geworden en ik moet zeggen wat een leuk meisje... wel een met pit, maar daar houd ik van. Ze doet overigens geweldig goed mee hoor, met de nodige trucjes gaat het allemaal prima.

De hond Jake had er iets minder zin in. Ook dit is een prachtig en lief beestje, maar gaan zitten of liggen op de plek waar wij dat wilden, dat zat er niet zo in. Iets te veel stress voor Jake, dus hebben we hem maar lekker laten gaan.

Met weer een meisje op komst komen de mannen in het gezin in de minderheid, maar papa is niet zielig hoor, want Sophie kroelt toch het liefst met hem. Mama Sanne doet het enorm goed tijdens de shoot en is nog best heel erg fit. Haar prachtige buikje is vanaf de achterkant geeneens te zien. Wat een luxe zeg.

Veel geluk nog met deze zwangerschap en ik zie jullie straks weer terug, maar dan met twee dochtertjes!

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten