zaterdag 28 maart 2015

Combireportage deel 1 - Wilgo, Dama-Joy en Suki

Vanmiddag heb ik de zwangerschap mogen fotograferen van Dama-Joy en Wilgo. Toen Wilgo kwam reserveren en mijn man vroeg of ze nog een huisdier mee wilden nemen, riep hij enthousiast; Oh, ik heb wel een konijn... Tuurlijk, geen probleem hoor. Neem maar mee.

Zo gezegd zo gedaan. Suki mocht mee met deze fotoshoot. Suki is echt een huiskonijn. Wandelt door het huis, weet waar ze haar behoefte moet doen. Ze is dus echt onderdeel van het gezin. Van de foto's van Suki verwachten we niet veel omdat een konijn niet zomaar stil gaat zitten en pootjes geeft... maar, we hebben haar lekker laten lopen en op een bepaald moment liep ze precies op de plek waar we haar hebben wilden. Sterker nog, ze pakte haar -one minute of fame- en besloot nog even op haar achterpootjes te gaan staan! Haha... zo leuk. Ik kon het niet laten om die er even bij te doen.

Maar goed genoeg over Suki. De shoot ging natuurlijk voornamelijk over de zwangerschap van Dama-Joy en haar vriend Wilgo. Wat een leuk stel zeg. Ze hadden veel kleding meegenomen waardoor we een heel afwisselende fotoshoot konden doen. We begonnen met een leuke stoere en sportieve outfit. En sprongen daarna meteen naar een super lieve fotoserie met konijn, om weer verder te gaan met een sjieke en intieme donkere achtergrond. Heel veelzijdig dus!

En wat nog leuker is.... ik mag ook hun baby straks fotograferen! I love it.

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures







Geen opmerkingen:

Een reactie posten