zaterdag 21 maart 2015

Groepsreportage familie van Veelen

En als laatste fotografeerde ik de familie van Veelen. Ook zij hebben een verrassing en wel voor de moeder van de heren van Veelen. Want tja... wat wil een moeder nou liever dan mooie foto's van haar kinderen en kleinkinderen! Deze moeder/oma zit niet op Facebook en daarom kan ik deze foto's wel delen.

De familie houdt net als ik van lekker gek en spontaan. We kozen dus naast een redelijke gewone groepsfoto ook voor een gezellige groepsfoto met een knipoog! Tja, ik houd ervan. Als je dit aan je muur hangt dan is er altijd iets om naar te kijken, om te lachen en dus om heel vrolijk van te worden! Heerlijk vind ik het. Daarnaast vond ik het wel leuk om de twee zoons even samen vast te leggen en uiteraard de kleinkinderen van oma. Ik denk dat ze hier wel blij van wordt...

Ook zo'n mooie verrassing regelen voor de verjaardag of trouwdag van je moeder of vader? Of wat dacht je van moederdag... het kan allemaal!

Kijk snel op mijn website en plan een datum in onze online agenda:

http://www.in2pictures.nl/?p=groepsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten