vrijdag 6 maart 2015

Combireportage deel 1 met Vanessa en Sascha

En toen kreeg ik ineens even een geleden een reservering binnen vanuit Duitsland!! Duitsland... nou vraag ik je... ik dacht dat kan toch niet. Maar nee, ze hebben heel bewust gezocht naar een fotograaf die hen aansprak en daar hebben ze gewoon twee uur voor in de auto gezeten. Jeetje ik voel me vereerd.

Oke, het speelt wel mee dat de ouders van Vanessa in Maassluis wonen, dus daar maken ze gelijk een logeerpartij van. Maar goed, ze hadden ook een fotograaf in Duitsland kunnen zoeken. Zeker omdat ze terug komen wanneer de baby net geboren is. Maar vooruit... nu naar de shoot, want die ging toch wel heel erg lekker.

Meteen de eerste serie was al prima en dat gebeurd bijna nooit. Er was een wederzijdse klik die alleen maar beter werd en dat werkt zeer prettig. We hebben enorm veel kunnen doen en daardoor een heel erg veelzijdige serie kunnen maken. Van speels naar rustig, strak en modern. Een heerlijke middag was het dus.

Wat een genot om met dit duo te werken en ik kan niet wachten om de samenwerking met het trio voort te zetten. Wat ook nog zo leuk is, is dat ze niet willen weten wat het geslacht van hun kindje is. Ze willen dit graag een verrassing houden voor iedereen en ook voor henzelf. Zo leuk!

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten