dinsdag 16 december 2014

Yarah 2 jaar

 Yarah fotografeer ik al vanaf haar geboorte. Toen was ze al een prachtig meisje met heel veel haartjes. En die haartjes zijn er niet minder om geworden. Ze heeft de meest geweldige blonde krullen en een prachtige lach. Maar.... ook een pittig karaktertje. Precies zoals het hoort bij meisjes. Ze schijnt haar oudere broers Noah en Valente goed de baas te zijn.

Yarah wordt met enige regelmaat vergeleken met Shirley Temple en dat kan ik mij wel voorstellen. Ze prijkt met haar cakesmash foto al op de voorkant van onze folder. En ook nu weer staat ze geweldig op de foto's van haar 2 jaar fotoshoot! De foto's ga ik nog niet verklappen want ze is nog niet jarig. Maar we hebben ook een paar foto's genomen met oma samen en daar kan ik er wel vast eentje van mailen.

Veel plezier met de foto's straks...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten