dinsdag 2 december 2014

Newborn reportage Jim

Vanochtend kwam er een heel klein babytje met de stoere naam Jim mijn studio in, samen met zijn papa en mama Arno en Yvette. Jim is een prachtig klein mannetje met een flinke bos haar en zelfs al een kuif! Hij is pas 16 dagen jong en dan vraagt zijn mama mij of ik een foto kan maken waarbij hij op zijn buikje en dan zijn hoofdje omhoog houdt. Ik leg meteen uit dat dat op deze leeftijd niet gebruikelijk is, dat doe ik meestal pas tegen de drie maanden. Maar dan laat ze mij een filmpje zien waarin Jim geheel uit zichzelf zijn hoofdje heel hoog optilt. Ik ben stomverbaasd, dus wagen we een poging. En ja hoor, hij doet het. Wel op het moment dat zijn mama zijn borst ondersteund, maar dat geeft helemaal niet. Ik vind de foto prachtig gelukt. Wat een knappe vent!

Arno en Yvette houden heel erg van de pure foto's zonder poespas dus dat is precies wat we gedaan hebben. Veel plezier alvast met jullie voorproefje en veel geluk met jullie mooie mannetje.

Ook een newborn reportage boeken? Kies een datum en reserveer direct op onze website. Let op, dat wij tussen kerst en oud en nieuw gesloten zijn.

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten