woensdag 10 december 2014

Cakesmash Lunayvery

Vanmiddag had ik weer zo'n beauty in de studio. Lunayvery wordt volgende week 1 jaar, maar deze kleine dame die loopt gewoon al en goed ook nog. Luna moet wel een beetje wennen in de studio en dan is het half uurtje voor de cakesmash eigenlijk te kort. Maar uiteindelijk kunnen we beginnen. Ze begint zittend met speen en kijkt mij aan alsof ze een geestverschijning heeft gezien (ik dacht al weer, ja hoor, daar gaan we weer). Ze zet het op een huilen. Dus is het tijd om het even wat rustiger aan te doen en gelukkig kon dat ook, aangezien er niet nog een shoot gepland stond.

Na een kroelsessie met mama proberen we het nog eens en ja hoor het lukt. Ze gaat op haar gemakje proeven van de heerlijke taart die Belinda weer gemaakt heeft. Ik klik gelijk een hoop foto's weg, die echt goed lukken, maar mama heeft toch het gevoel dat het mislukt is. Als ik haar de gemaakte foto's laat zien is ze helemaal om... ze vind ze fantastisch. En dat zijn ze ook, met dank aan dit prachtige meisje. Maar het leukste komt nog.

Ik merk dat Luna erg moe is en mijn brein begint meteen te kraken... hoe leuk zou het zijn om een slapend meisje bij de taart te hebben. Dus ik stel voor om nog even een extra rustmomentje te pakken en ja hoor, ze valt in slaap. Het is even spannend wanneer we haar over leggen, maar vijf minuten later hebben we de leukste cakesmash foto ooit geschoten!!! Joehoe....
Maar goed oordeel zelf!

Ook een cakesmash fotoshoot boeken, kijk dan snel op mijn website voor beschikbare datums.
http://www.in2pictures.nl/?p=cake_smash_fotoshoot/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten