woensdag 24 december 2014

Combi reportage deel 2 met Nick, Mariska en Liam

Liam is de prachtige zoon van Nick en Mariska. Zij waren een poosje geleden al even bij mij in de studio voor een mooie zwangerschapsreportage. En nu zijn ze terug om hun zoontje te laten fotograferen. Bij binnenkomst vertelt hij al dat er een verrassing onder het mutsje van Liam zit, dus ik verwacht een baby met haartjes. Maar Liam houd van veel en lang aangezien hij zijn papa en mama ook 10 dagen langer liet wachten dan gepland en uiteindelijk met ruim 8 pond geboren werd. Ook onder zijn schattige mutsje komt niet een klein beetje haar tevoorschijn, maar echt een werkelijk prachtige donkere bos haartjes. Je kon er geeneens meer doorheen kijken zo veel en het valt nog mooi in model ook nog. Ongelofelijk. Daarbij heeft hij ook nog een prachtige donkere ogen waar wel een sprankje blauw in zit. Ik ben zo benieuwd hoe dit mannetje er over een jaar uit ziet.

Mijn dochters werden ook beide geboren met donker haar en donkere ogen en binnen een jaar waren ze allebei blond, alleen had de een blauwe en de ander bruine ogen. Ik ben erg benieuwd hoe dat bij Liam zal ontwikkelen.

Liam is niet alleen prachtig, hij is ook nog eens een voorbeeldige baby. Vooral na zijn fles is hij zooo rustig en makkelijk. Hij vind alles prima. Hij ligt nog lekker opgekruld in een mandje of lekker bij mama op haar buik of op papa zijn rug. Maar ook als kerstman komt hij goed uit de verf. Wat een lekkertje!! Geweldig.

Liam ik heb van je genoten, ik weet zeker dat papa en mama heel erg van jou zullen genieten en de opa's en oma's vast ook. Een fijne eerste kerstmis voor jou Liam!!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten