zondag 7 december 2014

Groepsreportage familie Breddels

Een deel van de familie Breddels ken ik al vrij lang, omdat mijn dochter Naomi en hun dochter Esmée met elkaar geturnd hebben. Dat waren vele uurtjes sporthal, samen opruimen en wedstrijden kijken. Inmiddels heeft Naomi een ander tak van de turnsport gekozen en dus zien we elkaar niet meer zo vaak. Maar gisteren waren ze in de studio om de ouders van Erik te verrassen met een fotoshoot van de hele familie. Een zoon, een dochter, schoondochter, schoonzoon, drie prachtige kleindochters en een klein hondje genaamd Jane. Super leuk om te hebben natuurlijk zo'n mooi portret van je hele gezin.

Naast de totale familie hebben we zoals gewoonlijk ook de gezinnen apart, kleinkinderen met elkaar en met opa en oma en de hond gefotografeerd.

Het mooiste portret van de dag vind ik toch wel de foto van opa en oma samen. Ze hebben zichtbaar veel lol samen en mogen binnenkort hun huwelijksdag weer vieren. Wat een rijkdom! Ik wil jullie nog heel veel mooie jaren samen toewensen! Geniet van elkaar en van iedereen om jullie heen.

Voor meer informatie over groepsreportages kijkt u even op mijn website, daar vind u een antwoord op al uw vragen:
http://www.in2pictures.nl/?p=groepsfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten