donderdag 18 december 2014

Mijn meiden...

Mijn meiden.... oef... ze zijn prachtig hoor allebei... maar:

Oma wil graag een nieuwe foto van mijn dochters voor aan de muur. Nou, dat moet wel lukken riep ik... verder nog iets? Appeltje, eitje... zou je denken.

Maar ja, mijn meiden, dat zijn niet zomaar meiden. Ze hebben een haat liefde verhouding samen en soms kunnen ze heel druk zijn samen en dat was nu! Even een foto schieten werd een uur of anderhalf. Stelletje dwazen. Ik heb er wel erg om gelachen, maar op den duur dacht ik, nu heb ik alleen maar grappige foto's. Ik denk trouwens dat ik zelf gewoon de foto links boven aan de muur ga hangen. Die vind ik zo leuk. Maar het is me een stel.

Uiteindelijk hebben we natuurlijk wel een mooie foto kunnen schieten die geschikt is voor bij oma aan de muur. Die volgt later en dan in kleur. Eerst natuurlijk de oma's verrassen. Kijk en lach met mij mee...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten