woensdag 10 december 2014

Newbornreportage Thijmen

Thijmen is vanochtend als eerste in de studio voor zijn allereerste fotoshoot. Deze stoere knul is pas 4 weekjes jong, maar al een echt fotomodel!
Thijmen is ook echt een jongen om te zien. Hij heeft een stoere krachtige blik en prachtige blauwe ogen. Voor we beginnen vertellen mama en papa mij vol trots dat hij sinds twee dagen een klein beetje lacht. Maar het is nog niet gelukt om die lachjes te vangen... oké, ik denk, dat wordt een uitdaging. Ik geef ook direct aan dat we hard moeten duimen, omdat we lachjes niet kunnen toveren. En dat snappen deze papa en mama uiteraard gelijk.

Maar ja.... toen gingen we beginnen. Meteen in de eerste serie was het al raak. Een lachje in zijn slaap (dat zijn wel geen bewuste lachjes maar dat maakt niet uit). Dan even zijn mutsje af en ja hoor gewoon nog een keertje. Bescheiden dat wel, maar weer een lach. Dus is zeg dan al dat ze niet mogen mopperen, wat ze ook niet van plan waren. Maar Thijmen was nog niet helemaal klaar. Na zijn flesje wilden we nog wat foto's met een zwarte achtergrond maken en dat gaat allemaal prima. We schieten mooie foto's met mama en met papa apart. En daarna nog wat detailfoto's en dan wil ik nog een totaalplaatje van Thijmen. Ik ga staan en klets wat tegen hem. Eerst kijkt hij recht in de camera, wat al fantastisch is, dus ik blijf kletsen tegen hem en daar is dan het moment.....
een lachje, kleintje... maar wacht... wow!!!! Een hele uitbundige lach laat Thijmen daar zien en heel duidelijk als reactie op wat er gebeurd. Een seconde later steekt hij ook trots zijn arm omhoog als een stoere kerel en blijft maar lachen!!!! Nou ja zeg! Dat was een bijzonder moment. Heerlijk weer om daar getuige van te zijn. Het enige wat ik hoefde te doen was klikken, Thijmen stal de show.

Deze papa en mama gaan denk ik zeer tevreden naar huis. Deze ene foto is dus meer dan genoeg om te delen van deze bijzondere newbornreportage.

Ook een newbornreportage boeken, reserveer dan snel een plekje in onze agenda:
http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten