maandag 10 november 2014

Vriendinnenshoot Kimberly

Sorry Kimberly wat later dan normaal. Maar door de drukte gisteren kwam het er niet van om jullie blog nog online te zetten.

Zaterdagmiddag was Kimberly namelijk in mijn studio met haar vriendinnen. Ze is volgende week jarig en wilde iets leuks doen met haar vriendinnen. Dus bedacht ze iets met een blijvende herinnering, namelijk een vriendinnenshoot bij mij in de studio. De meiden wilden allemaal graag een fotoshoot van hoe ze gewoon zijn. Dus geen haren doen, optutten enzo... dat heeft Kimberly al een keer gedaan. Nu wilde ze gewoon zichzelf zijn op de foto! En hoe sterk is dat voor een 14-jarig meisje!! Ik vind het geweldig en ga er graag in mee uiteraard. We bekijken eerst alle kleding die de meiden mee hebben genomen en beslissen aan de hand daarvan hoe we het gaan doen.

Er is veel zwart, dus besluiten we tot een 'zwarte' ronde, hierin zullen we mooie stijlvolle portretten schieten. Dat wordt de tweede ronde. De eerste ronde mag lekker casual en luchtig, die schieten we op een witte achtergrond. En de derde ronde daar hoefde ik niet naar te vragen, want de vraag kwam al tijdens het bespreken van de eerste twee.... mogen we ook aan het einde nog een beetje gek, met pruiken enzo....!!! Tuurlijk, precies wat ik van plan was!

Het was een super gezellige shoot met stuk voor stuk geweldige meiden! Thanks Kimberly

http://www.in2pictures.nl/?p=vriendinnenshoot/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten