donderdag 20 november 2014

Glamour portret reportage met mevrouw Nanny

Je zal de teller van je blog berichten maar zien oplopen naar de 999, zover was het eergisteren. Dat betekende dat na de volgende fotoshoot blog nummer 1000!!!!! geschreven zal worden....

En dat is dus precies wat ik nu aan het doen ben! Wauw al 1000 blogs geschreven in de afgelopen 4 jaar. Dat is best heel wat, zeker als je bedenkt dat ik niet altijd blogs geschreven heb, zeker niet in het begin.
Het was een goede reden om de persoon die in deze 1000e blog voor komt "spontaan" een mooi bloemetje te overhandigen!

Maar genoeg gekletst...
Onze 1000e blog staat geheel in het teken van mevrouw Nanny. Een ontzettend leuke vrouw die zelf zegt nooit leuk op een foto te staan. Want dan ben je op visite of op een feestje en dan schieten ze zomaar een foto en die is nooit leuk. Nu wil ze wel eens echt mooi op een foto staan en daarom reserveert helemaal voor haar zelf alleen een fotoshoot. Ze gaat eerst naar de kapper en laat ook professioneel haar visagie verzorgen, daarna komt ze hierheen en starten we met een gezellige fotoreportage.
Ik zeg gezellig, omdat de enige manier is om mooie foto's te schieten. Het moet gezellig en comfortabel aanvoelen. Wanneer je dat bereikt dan hoef je alleen nog maar klikken op het juiste moment.  En dat is bij mevrouw Nanny heel goed gelukt. Zij heeft bovendien de meest prachtige heldere lichtblauwe ogen die ik ooit gezien heb. Echt waar... maar oordeel zelf

We hadden het tijdens de shoot over muziek. Ze houdt van country muziek en een van haar vele favorieten is Reba McEntire. Dus ging ik op zoek naar op internet om te zien of misschien quotes zijn van haar hand... en ja hoor... een heleboel zelfs. En wat nou zo grappig is, is dat ik zonder dat ik het wist al vaker een quote van haar gebruikt heb op mijn foto's. Deze zelfde leuke vrolijke quote heb ik dus ook op een van de foto's van mevrouw Nanny gebruikt.

De foto's van deze shoot zijn dan ook exclusief op mijn blog en niet op Facebook te vinden. Voor mijn facebookfans even doorklikken dus naar mijn blogpagina:
http://in2pictures.blogspot.nl

Ook zo'n leuke portret reportage boeken? Kijk dan eens op onze website. Als u wilt kunnen wij ook een kapster/visagiste voor u regelen.

http://www.in2pictures.nl/?p=portret-fotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten