donderdag 20 november 2014

Cakesmash Joshua

Gisteren hebben we ook nog twee mini-kerstshoots mogen verzorgen. Super leuk weer, maar uiteraard zonder voorbeelden. Die volgen later!

Daarna was Joshua in de studio. Hij wordt eind volgende week 1 jaar en dus mocht hij taart eten... Super lief was hij, al was dat niet geheel wederzijds. Steeds als ik achter mijn camera vandaag kwam moest hij huilen... nou ja... haha! Tja, je kunt niet altijd geluk hebben. Dus lag ik op grond met een poef voor mijn gezicht en een dik dekbed over mij heen, zodat hij mij niet kon zien!! Zie je het voor je??

Maar het was niet persoonlijk bedoeld hoor van Joshua, want toen we eenmaal klaar waren begon hij te lachen naar me. Hij heeft het uitstekend gedaan en genoten van de taart. Hij at de taart wel keurig alleen... als hij zou kunnen had hij mes en vork gevraagd, haha!! Het was een hele gezellige shoot, maar de foto's moeten even wachten tot na zijn verjaardag. Mama wil uiteraard de familie verrassen met deze leuke foto's.

Ook hier nog even op wachten dus!

En als laatste hebben we nog het bruidsalbum van Eddy en Cherique opgeleverd. Wat een dankbaar bruidspaar. Dat Cherique in het laatste half uur van hun bruidsfeest met de ambulance afgevoerd werd, heeft gelukkig niets afgedaan aan het algemene gevoel van de hele dag. Wat een sterke dame! En Eddy is ook zo lief voor haar. Wat zal dit stel gelukkig zijn samen.  Veel plezier met jullie album en bedankt voor de prachtige bos bloemen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten