maandag 10 november 2014

Familie Schipper

Gisteren waren er een heleboel bekenden in de studio, dat wil zeggen mensen en kinderen die ik al eerder gefotografeerd heb en die graag terug komen. Wat voel ik mij vereerd dat deze mensen mij steeds weer opzoeken! Graag wil ik jullie daar allemaal heel erg voor bedanken. Het is een fijn gevoel om iedere keer weer het vertrouwen te krijgen om hun kostbaarste bezit te mogen fotograferen.

Zo was gisteren ook de familie Schipper weer aanwezig. De zoontjes Schipper, Noah en Valente prijken op mijn affiche buiten op het reclamebord, dochter Yarah staat in mijn cake-smash folder en ook in de voorbeeldboeken komen ze veelvuldig voor.
Maar gisteren mocht de hele familie Schipper op de foto, inclusief papa en mama en deze foto mocht ik ook al plaatsen. De kerstserie is geweldig geworden echt, maar nog even geduld daarvoor.

Veel geluk met jullie mooie gezin Marieke en Sacha!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten