zaterdag 15 november 2014

Babyreportage met Deborah en haar grote zus Samantha

Als tweede had ik Deborah van 4 maanden in de studio met haar grote zus Samantha en haar moeder. Wauw wat een prachtige meiden! Samantha mocht ik al een keer fotograferen tijdens een fotoshoot feestje. Dus toen haar moeder aangaf dat ze graag een fotoshoot wilde voor haar dochters wist Samantha wel waar dat zou moeten plaats vinden! Haha... geweldig toch! Dank je wel Samantha dat je mama op onze studio hebt gewezen.

Er was even verwarring omdat Samantha dacht dat ze verkeerd zaten, aangezien ze mijn oude studio gewend was. Maar het kwam goed zodra ze mij zag.
Kleine baby zus Deborah is enorm schattig en fotogeniek. Bovendien heeft ze het geweldig goed gedaan. Ze heeft het heel goed volgehouden en is zo ontzettend lief geweest.

Soms is het best jammer als je een foto niet kunt delen, maar uiteraard respecteren wij altijd de wensen van onze klanten. Geen foto's dus, maar dat mag mijn pret niet drukken. Ik ben nog steeds aan het nagenieten van deze fantastische fotoshoot!

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#portfolio_raadplegen

http://www.facebook.com/in2pictures


Geen opmerkingen:

Een reactie posten