maandag 10 november 2014

Mini-kerstshoots

Mijn handen jeuken om te kunnen laten zien wat we gisteren allemaal gedaan hebben tijdens de kerstshoots. Maar dat kan natuurlijk niet. Iedereen wil zijn foto's graag bewaren om straks een mooie kerstgroet te sturen aan familie en vrienden. Dan is het gek als ik het ga verklappen.

Op de dag voor kerst zal ik een selectie van de mooiste kerstfoto's die dit jaar gemaakt zijn laten zien, maar nu nog niet.

Er was echter 1 moeder die mij mailde en zei: Je mag er wel eentje laten zien hoor... dat vind ik niet erg en ik snap dat je dat heel leuk vind. Nou dan pak ik maar even mijn kans!
Dus Isabel en Laurie... hier komt jullie kerstmoment van dit jaar!! Wauw wat zagen jullie er prachtig uit..

Even een aantekening bij deze foto. Er is behoorlijk aan nabewerkt zoals je kunt zien. Uit elke gemaakte serie pik ik 1 foto waar ik iets extra's mee doe, mits de foto dat toelaat. Soms is de extra bewerking heel klein en subtiel, soms lekker uitbundig zoals hier. Maar verwacht geen serie vol met dit soort nabewerkingen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten