zondag 6 april 2014

Vriendinnenfotoshoot met Robin & friends

Robin heeft al weken geleden een fotoshoot geregeld voor haar en haar vriendinnen. Ze hebben zich heel goed voorbereid op vandaag. Er zijn drie verschillende outfits gekozen zodat we de drie rondes mooi kunnen opvullen.

De eerste ronde was spijker met roze, de tweede spijker met wit en de derde ronde lekker zomers en kleurrijk... Daar aan vast hebben we ook nog even snel een lekker gekke groepsfoto geplakt... een kleine bonus omdat ik Robin al een hele poos ken en ze niet voor het eerst is in mijn studio.

De foto's zijn ook totaal verschillend in stijl en dat is wat zo'n fotoshoot ook zo ontzettend leuk maakt. De meiden waren onmiddellijk thuis in mijn studio want voordat ik nog maar een woord gezegd had zaten ze al met make-up voor de spiegel. Super leuk, wat een gezellige groep is dit bij elkaar zeg...  het voordeel was bovendien dat ik zelf weinig hoefde te zeggen, dat deden zij wel!!! haha...

Meiden ik vond het erg leuk en ik hoop jullie ook, maar volgens mij is dat wel gelukt. En Robin en paps en mams erg bedankt voor de prachtige bos rozen!!

http://www.in2pictures.nl/?p=vriendinnenshoot/index

http://www.facebook.com/in2pictures











Geen opmerkingen:

Een reactie posten