zondag 6 april 2014

Combireportage deel 1 Samantha en Mark

Hoog tijd voor een nieuwe blog. Na een week nabewerken en achterstallige werkzaamheden was het gisteren weer tijd voor een vol geplande dag. De eersten in mijn studio waren gisterenochtend vroeg Samantha en Mark. Altijd leuk om hele nieuwe mensen te ontmoeten.
Samantha is in juni uitgerekend en is in verwachting van een meisje... ze ziet er prachtig uit en straalt aan alle kanten. Ook haar vriend Mark is duidelijk blij met de komst van hun kleine meisje en werkt heerlijk mee, ook als ik hem voor de vierde keer vraag om zijn knieën te gaan.

Samantha kwam zelf met de een aantal leuke ideeën en dat in combinatie met mijn inzicht en ervaring heeft een leuke veelzijdige reportage opgeleverd. Ze was tevens de eerste die twee van de drie splinternieuwe en spectaculair leuke nieuwe achtergronden mocht uitproberen. De resultaten zijn top! Alleen.... ik ga ze nog niet tonen, omdat we anders iets te veel van deze reportage zouden verklappen.

Deze drie super leuke resultaten kan ik jullie wel alvast tonen!

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#Zwangerschapsfotografie

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten