zaterdag 12 april 2014

Fotoshoot Feestje Louise en Suzanne

Louise en Suzanne zijn geen onbekenden van mij. Louise vierde twee jaar geleden al eens haar feestje bij mij, daarnaast hebben ze een keer een gezinsreportage bij mij gedaan en laatst nog een minireportage met de meisjes...Vandaag vieren ze weer hun verjaardag en dit keer samen. Negen Hoogvlietse meisjes met allemaal mooi lang haar dat bijna allemaal gekruld moest worden, maar dankzij de hulp van Lotte is dat heel goed gegaan. Tegelijkertijd werden ze in de make-up gezet (degenen die dat wilden althans) en daarna gingen we los met een prachtige glamourronde. Zelfs Louise (die meer van stoer houdt) vond een glitter shirtje wat ze heel mooi vond. Meiden jullie waren geweldig en ik hoop jullie gewoon weer een keertje terug te zien!

Ik ben vanmiddag vergeten te vertellen dat jullie groepsfoto's vandaag al online zouden komen, maar een van jullie pikt deze foto's vast op zodat jullie ze alsnog snel zien.

Bedankt voor de topmiddag!

http://www.in2pictures.nl/?p=fotoshoot_feestje/index#Fotoshoot_feestje

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten