maandag 7 april 2014

Combireportage deel 1 - Tanja & Michel

Afgelopen zaterdag heb ik nog een zwangerschap mogen fotograferen, ik ben er alleen nog niet aan toe gekomen om hier over te schrijven. Maar vandaag is het tijd voor het voorproefje van Tanja en Michel. Ook zij hebben zaterdag gebruik mogen maken van een van onze nieuwe achtergronden waarmee wij weer een nieuwe zijstraat in slaan met onze fotografie. Ik ben benieuwd of jullie er net enthousiast over zijn als wij... laat het ons gerust weten! Ik heb het natuurlijk over de prachtige foto van Tanja en labrador Bram op het prachtige bed. Ik ben zelf erg blij met het resultaat en ik denk dat ook Tanja en Michel blij gaan zijn met het resultaat.

De stijl die zo'n beetje door de reportage heen sijpelt is vooral veel zachte tinten.. mooi kaki met blauw en wit, deze tinten hebben de overhand. Maar we hebben ook mooie foto's met een zwarte achtergrond gemaakt. Een leuke shoot, met twee enorm spontane mensen en een schat van hond. Hij is pas twee en luistert al zo goed. Zelfs een "uit hun dak gaande Tommie en Candy (mijn honden)" konden hem niet van zijn stuk brengen, hij bleef uiterst kalm... en gelukkig maar! Foutje bedankt van mijn kant....

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#Zwangerschapsfotografie

http://www.facebook.com/in2pictures







Geen opmerkingen:

Een reactie posten