vrijdag 11 april 2014

Combireportage deel 2 met Luisa, Jose, hun kids en newborn Yara

Kleine Yara heeft maar liefst twee grote zussen en een broer... wat een fijne start voor zo'n mooi klein meisje. Yara is een prachtig mooi meisje met grote donkere kijkers, mooie haartjes en de liefste lipjes die ik ooit gezien hebt... hartjeslippen, vooral als ze slaapt zie je dat goed. Alleen slapen daar had ze eigenlijk geen zin in. Dat deed ze toen ze net binnen kwam en toen ze weer naar huis ging... maar dat neemt niet weg dat we op de meest fantastische manieren haar mooie oogjes hebben kunnen fotograferen. Prachtige zoet zacht roze plaatjes zijn het geworden...

Vooral de lieve foto met haar twee grote zussen tegen de nieuwe zachtroze achtergrond vind ik erg mooi. Mama Luisa had ook superleuke accessoires meegenomen, zoals het roze berenmutsje en leuke haarbandjes.

Yara's grootste zus vond het hele fotoshoot idee zo leuk, dat ze een tas met kleding had meegenomen, dus heb ik ook van haar alleen maar even een paar foto's genomen.

Ik vond het weer heerlijk vanmiddag. Morgen weer zo'n leuke dag... geen pasgeboren baby's maar wel drie andere leuke shoots. Ik heb er zin in!

http://www.in2pictures.nl/?p=newborn-fotografie/index#Newborn-fotografie

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten