zondag 27 april 2014

Kinderreportage Jessie 1 jaar

De papa en mama van Jessie hebben deze fotoshoot cadeau gekregen voor kerst en nu dat Jessie 1 jaar is geworden en al heel goed kan lopen hebben ze er voor gekozen om nu de fotoshoot te doen. Dat was een goede keuze, want hoe leuk is het om je kindje gefotografeerd te hebben wanneer ze nog niet zo heel lang zelfstandig loopt. Nadeel... ze kan al lopen... haha! Ze loopt dus overal heen en vaak vooral niet in de richting die wij zouden willen! Maar dat geeft niets. Ik zie dat eigenlijk helemaal niet als een nadeel, het vergt alleen veel geduld van mij, maar zeker ook van de ouders.

Ik kan mij voorstellen dat je tijdens zo'n shoot als ouders soms denkt waar gaat dit heen, ze doet niet wat wij willen. Maar deze papa en mama waren heel relaxed en dat helpt ook. Zij speelden vrolijk met Jessie mee en lieten haar lekker haar gangetje gaan. Jessie liet de meeste speeltjes links liggen en koos liever het doosje zoetjes, het schoteltje voor theezakjes of koffiekopjes om mee te spelen. Nou ja, ook goed! Maar een schot in de roos was het toen papa een doosje rozijntjes toverde, toen bleef ze graag in de buurt...

De ouders van Jessie houden van kleur en dat hebben we dan ook heel goed gebruikt deze shoot. Veel roze en mint groen met het idee om daar een mooie collage van te maken voor aan de muur. En dan niet een collage vooraf samengesteld, maar eentje van losse schilderijen.... dat zou er dus ongeveer zo uit kunnen zien... zie eerste foto! Ik ben zooo benieuwd of dat gaat lukken. Als het gelukt is, dan zou ik het wel heel leuk vinden om daar een foto van te zien hoor, Kelly en Xander!

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#Baby-_&_kinderfotografie

http://www.facebook.com/in2pictures






Geen opmerkingen:

Een reactie posten