donderdag 17 april 2014

Kinderreportage Shay

Shay is een van die jongetjes die ik al volg vanaf de geboorte zo'n beetje. Hij kwam voor het eerst toen hij 3 maanden was en is nu voor de derde keer in mijn studio geweest. Hij was ook meteen thuis, wat heerlijk toch dat kindjes zich zo snel op hun gemak voelen.

De moeder van Shay geeft mij altijd de vrije hand en vandaag zag ze het eigenlijk niet zo zitten, twee is nu eenmaal geen makkelijke leeftijd... maar ik heb haar gerust gesteld en het ging natuurlijk ook gewoon hartstikke goed.

Ik moet mij even excuseren voor foto 3 met de blauwe pruik... een kleine uitleg is wel gewenst. Hij vond de ventilator nogal aantrekkelijk, dus besloot ik hem aan te zetten. Ik ging er voor zitten om te laten zien wat er gebeurt met je haar. Hij moest daar erg om lachen, alleen bij hem gebeurde er niets. Dus dat hebben we opgelost met een pruik, een knalblauwe dan maar gelijk! Haha... ik heb zo gelachen en Shay ook, hij vond het geweldig... Ik snap ook wel dat dit er niet een is voor groot aan de muur, maar ik had er gewoon erg veel lol in... en zeg nou zelf! Schattig toch...?

Maar ik heb het goedgemaakt met foto 4 of niet soms! Coole dude...

http://www.in2pictures.nl/?p=babyfotografie_kinderfotografie/index#Baby-_&_kinderfotografie

http://www.facebook.com/in2pictures





Geen opmerkingen:

Een reactie posten