vrijdag 25 april 2014

Combireportage deel 1 Jessica en Sandro

Jessica en Sandro mocht ik vandaag verwelkomen in mijn studio. Jessica is in verwachting van een jongen en ze is prachtig zwanger. Een mooie buik, de meest prachtige ogen die ik ooit gezien heb en dan die heerlijke donkere huid. Wat een voorrecht is dat toch om zo'n mooie huidskleur te hebben... en het fotografeert ook zo heerlijk, want alles is leuk.
Naast Jessica stond Sandro... en die deed zo geweldig mee, zelfs al in de eerste minuten van de fotoshoot ging hij zijn gang zonder ook maar een aanwijzing van mij nodig te hebben. Geweldig echt!

Ze kunnen niet wachten om hun zoontje in hun armen te kunnen sluiten en ik kan niet wachten om hen nog een keertje te fotograferen maar dan met zijn vieren (met een beetje geluk neemt Sandro zijn andere zoontje dan ook mee...). Veel geluk gewenst in ieder geval...

http://www.in2pictures.nl/?p=zwangerschapsfotografie/index#Zwangerschapsfotografie

http://www.facebook.com/in2pictures




Geen opmerkingen:

Een reactie posten